میراث عشق مامان و بابا

نی نی در سایز توت فرنگی سیر می کند ...

1393/4/15 15:32
نویسنده : افسونگر سبز
329 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی حالت تهوع دارم بابائی نگران میشه و میگه برای توت فرنگی ضرر نداره و من بهش اطمینان میدم برات ضرر نداره ...چه بابای مهربونی داری عزیز دلم ...

18خرداد : همسر ترم آخره و تا صبح درس میخونه و صبح قبل رفتن به سر جلسه امتحان میاد کنار مامانی دراز میکشه و شکم مامانی بغل میکنه و میگه میخوام پیش توت فرنگی بخوابم ...میخواد با در کنار شما بودن انرژی بگیره برای جلسه امتحان ...

کلا حالت های بابائی خیلی جالبه ...

19خرداد بابائی اس ام اس داد :دلم برای توت فرنگی تنگ شد ! بوس

مامانی هم از طرف توت فرنگی در جواب گفت :بابائی دل منم برات تنگ شد ! بوس محکم

و این روزها چون حال خوبی ندارم خونه مادرم هستم ...

ناشکری نمیکنم خیلیا آرزوی دیدن و لمس این چنین روزهایی رو دارن !!!خدایا شکرت ...

میخوام از بارداریم لذت ببرم !!!خدایا کمکم کن ...

20 خرداد خونه مادرم همه با هم جام جهانی فوتبال می دیدیم و منتظر نتیجه بهتر بودیم چون در خور ایران بود !!!ناگهان بابائی میگه : اعصابت خورد شد !!! میگم :آره !!! این حقشون نیست !!! می تونند نتیجه بهتری بگیرند!!! میگه :اگر استرس میگیری کانال عوض کنیم !!!همه تعجب کردند !!! همه داشتند فوتبال می دیدند !!! کلی خندیدیم !!! خیلی حساس شده و رفتارهای خاصی برای نی نی داره !!!

بابای مهربون ...

 

پسندها (1)

نظرات (0)