میراث عشق مامان و بابا

تولد قمریم مبارک ...

1393/4/30 13:29
نویسنده : افسونگر سبز
1,569 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم برای دلم :

امروز روز من است و من تمام دلتنگیهایم را به جای تو در آغوش میکشم ...

روز تولد من گویی پر از خیال است ...یاس و کبوتر و باد در حیرت من خواب است ...

.

.

.

دیشب ساعت 23:30 چشم به جهان گشودم و پرونده اعمالم بسته شد و مادرم لطف داشتند و روزهای آخر جنینی بنده را روزه داشتند !!!و هضم قضیه روزه داشتن مادرم برای من دشوار است !!!

خلاصه : تولدم مبارک ...

چه معنوی ...!!!

من و شب قدر ...

خدایا چشم از ما برندار

خدایا چشم بد از زندگی ما دور بفرما

خدایا چشم انتظار نی نی هستیم صحیح و سالم به آغوش خانواده بفرست

و من منتظر اون روزم کودکم، عزیزم ،بند دلم ، دارو ندارم ، نفسم ، زندگی من  تولدمو با اون لب کوچولو و صدای ملیحش به من تبریک بگه و چه ذوقی کنم اون روز ، چه حالی بشم اون روز ...

فدای تو بشم عشقم

محکم می بوسمت ...

ممنون که هستی گلم ...

و این روزها بابائی میلی متری شکم مامانی اندازه میگیره و اصرار داره بگه بزرگ شده !!!

بزرگ شده ولی نه در اون حد که بابائی فکر میکنه !!!

بابائی هر ماه از شکم مامانی عکس میگیره باشد که رستگار شویم ... !!!

خدایا به همین شب های عزیز قدر قسمت میدم همه اونایی که آروزی این لحظات دارند ناامید برنگردون ...نمونه ش یکی از اقوام همسر که زن و شوهر مشکل ناباروری دارند ...ایشالا به زودی جواب بگبرند !!! و حس خوب پدر شدن و مادرشدن تجربه کنند ...الهی آمین .

پسندها (2)

نظرات (3)

پیشی و میشی
30 تیر 93 13:45
تولد قمریت مبارک دوست مهربونم چه جالب!!!شب قدر!!! انشالله که به برکت همین شب عزیز و صاحبش،مولایمان علی،نی نی نازت سالم و صحیح به دنیا میاد میدونی،ازینی که دوباره اومدی و مینویسی هم خیلی خوشحالم،جای نوشته هات تو وبلاگستان،واقعا خالی بود.مخصوصا واسه من که خیلی بهت عادت کرده بودم... راستی یه چیز جالب:من و تو یه تفاهم جالبی با هم داریم،منم چند وقت پیش یه وب تازه درست کردم واسه بچه یا بچه های آیندم!!!کاری که دقیقا تو کردی!!! از الان دارم توش مینویسم براشون تا در آینده بخونن و بدونن پدر و مادرش چی بودن و چیکارا کردن و چه جوری زندگی کردن... ولی فعلا محرمانه است!!!فقط خودم آدرسشو میدونم،تا سر فرصت یه سانسورایی بزارم واسش و به چند تا دوستای خوبم آدرسشو بدم...
افسونگر سبز
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا همه بچه ها صحیح و سالم به این دنیا دعوت شن منم خوشحالم که هستی چه خوب... کار خوبی میکنی می نویسی ... ولی سعی کن خاطرات خوب ثبت کنی ...مرور خاطرات خوب هم برای خودت و هم برای فرزندانت و هم برای روحیه ت وزندگیت بهتر و مفیدتره ... خاطرات بد ثبت بشه از یاد نمیره و در ذهن مرور میشه !!!پس بهتره بزاریشون کنار و بهشون فکر نکنی دوست جونم ...!!! من اردیبهشت 90 این وب ثبت کردم و چند وقتیه رو نمایی کردم
شیواجونی
30 تیر 93 13:54
══════▓█████████▓███▓▓██▓███▓█████ ═══════════████████▓█████▓█▓█▓██▒▓█▓▓▓▓█ ══════════██▓████████▓██▓███▓██▒▒▒███▓██ ════════▓██▓███▓████▓██▓███████▒▓▒▓█████ ═══════▒██████▓████▓██▓██▓▒▒▒▓▓▓▓▓▒█████ ═══════██████▓████▓██▓▓██▒▒▓▓▒▓▓▒▒▒▒████ ══════███████████▓███▓▓██▓▓▓▓▓▒██▓▓▓▓███ ═════▓██████████▓███▓▓████▓▓▓▒▓█████▓▓██ ═════█████▓████▓▓███▓█████═█▓▒██▓████▓▓█ ════█████▓████▓▓███▓▓████░═▒█████▓████▓█ ════████▓█████▓███▓▓▓████════░████▓████▓ ═══▒████▓████▓████▓▓████══════▒████▓████ ═══████▓████▓████▓▓█▓██════════░████████ ═══████▓███▓▓███▓▓█▒▒█════████▒══███▓███ ═══▓██▓████████▓██▓═█════██═══▒▓══██████ ════██████▓███▓███═█════█▓════════██▓███ ════████▓███▓███▒═░═══════════════██▓███ ════▓██▓███▓██▓══════════════════▓█▓████ ═════█▓██████═══════════════▓███═▒█▓████ ═════██▓███═══░════════════██████▓█▓████ ════▒█████═══███▓═════════██═░█▒████████ ════████▓██═██░▒██═══════░█═░▓██▒═▒█▓███ ═══████▓███═█═══██░══════▒══████═══█████ ══▓███▓████▓══░███════════════▒════██▓██ ══███▓▓█████════▓══════════════════██▓▓█ ═▓███▓███▓██══════════════════════░███▓█ ═▓███▓▓█████░════════════════════▒██████ ══████▓▓████▒═══════════════════███▓███▓ ══░████▓▓███▓══════════════════════▒███▓ ═══▒████▓▓███═════════════════════▓████▓ ════▒████▓███▒═══════════════════██████▓ ═════████▓████═════░███▓════════██████▓█ ═════▒█████▓███════▓▒══░█══════██████▓▓█ ═════███▓██▓████════█▒▓█▓═════▒████▓▓███ ════██▓███▓██████═══▒██▓══════████▓▓████ ═══██▓█████▓██████═══════════░███▓▓█████ ═▒██████▓██▓▓██████══════════▓███▓██████ ░█░████▓█████▓███▓██░════════▒████▓█████ █═░███▓██████▓███▓███▓══░═════█████▓████ ═░███▓██████▓███▓████████═══════████▓███ ═████▓▓████▓█████████████░═══════███████ ══████▓███▓████▓█████████════════█████▒═ ═══▓███▓███████▓█████▓██▓══════▓████════ به من هم سربزن گلم
زیر این آسمون آبی (فاطیما)
31 تیر 93 8:16
سلام عزیزم پس به سلامتی توام داری مامان میشی امیدوارم قدمش خیر باشه براتون و مثل دختر من برکت زندگیتونو بیشتر کنه مراقب خودت هم که هستی و همسریتم که دیگه ماشالله سفارش لازم نداره قدر تک تک لحظه های بارداری رو بدون و ازش لذت ببر تولد قمریت هم مبارک عزیزم
افسونگر سبز
پاسخ
سلامت باشی تا حال خیر بده خدا به من ثابت کرد و نشون داد بچه روزیشو با خودش میاره ممنون عزیزم تو هم مواظب خودت و دخمل گلمون باش