میراث عشق مامان و بابا

3ماهه اول ...

1393/4/22 17:14
نویسنده : افسونگر سبز
357 بازدید
اشتراک گذاری

صبح شنبه 21تیر به سونوگرافی 3ماهه اول رفتم ...

گفتند باید مثانه پرباشه و آب بخورید !!! 2لیوان آب خوردم !!!رفتم داخل ولیکن مثانه پرنشد و دکتر نمی تونست طول اندازه رحم اندازه گیری کنه !!! یک سری سونوگرافی انجام داد !!!گفت بروآب بخور و مجدد بیا تا مابقی انجام بشه !!!به زور 6لیوان آب خوردم !!!

با خواهرم داخل اتاق سونو رفتم !!! عزیزم چه تکونی می خورد !!! صدای قلبش شنیدم!!! دستهای کوچولوش تکون خورد !!! انگشتاشو دیدم !!!مامان فداش بشه !!! انگاری داشت برام دست تکون میداد !!! اشک از چشمانم سرازیر شد !!! اشک شوق ...مامانی دیدمت ...دیدمت ...بابائی دلش آب بشه چون اداره بود نمی تونست مرخصی بگیره و شما رو ببینه ... پاهاش کوچولو بود ...قربونت بشم ...

دکتر گفت :ماشاالله رشد نی نی خوبه ...سالمه نگران نباش ...

اولین تجربه مادرشدن و دیدن کودکم در مانیتور حس خاصی بود ...بی نظیر ...

وقتی در آغوش بگیرم حتما غیر قابل وصف خواهد شد ...به امید آن روز ...

 

سونوگرافی حاملگی :

حاملگی یک قلو _ ضربان قلب طبیعی _مایع امنیوتیک نرمال _ جفت قدامی نسبتا تحتانی _مشهود است .

NT =1/6 mm   .  استخوان بینی طبیعی است . طول سرویکس 44mm  می باشد .

 

L.R.C =73

G.AGE = 13 Week

E.D.D = About  93/10/25

جواب سونوگرافی گرفتم و به آزمایشگاه رفتم و آزمایش خون دوگانه دادم ...

عکس نی نی گرفتم و به بابائی نشون دادم و کلی خوشحال شد ...

ایشالا به سلامتی عشقم ...الهی آمین .

پسندها (2)

نظرات (3)

پگاه
24 تیر 93 12:32
ای جاااان خاله قفونش بره که هنوز پاشو نذاشته تو این دنیا انقدر همه دوسش دارن ... عزیییزم. مامان نانازت چه وبلاگ خوشملی درس کرده ... به به خاله جونی؛ عنوان وبلاگت خیلی حرفا داره هااا عزیزم مامانی همه کاراش حساب کتاب داره ... بعله. کی بشه من تو و مامانت رو ببینم خاله. نااازی. خیلی دوست دارم فرشته. خیلییی
افسونگر سبز
پاسخ
ایشالا به زودی زود خاله پگاه خوشگلم برای نی نی نازش وبلاگ بزنه خیلی خیلی حرفها داره ...بعله من و مامانی هم خیلی خیلی دلمون میخواد شما رو ببینیم یعنی میشه ؟ چرا که نه ؟ ! منم خیلی خیلی دوست دارم خاله جونم می بوسمت
ماهتاب
25 تیر 93 10:00
عزی ی ی یز دل خاله! خوش اومدی قشنگم! خاله می دونه مامانت چه حس بی نظیری داره... شماها بهترین بهترین لحظه ها رو به آدم هدیه می دین... خیلی خوشحالم که هستی... خیلی خوشحالم که می آی... گرچه مامانت هممممیشه بهت می گه عزیزدل خاله اما می خوام مطمئنت کنم. اینو هممممممممممممممممممیشه یادت باشه که: مامانت عاششششششششششششقته!
افسونگر سبز
پاسخ
مرسی خاله جون منم خوشحالم مهربون یادم می مونه : منم عاشقشم دوستامو ببوس از طرف من
پیشی و میشی
30 تیر 93 10:51
الهی خاله قربون پاهای کوشولوش باور کن دوستم،خیلی خوشحال شدم و ذوق کردم از شنیدن خبر بارداریت ثمره ی عشق قشنگتون تا 6 ماه دیگه میاد تو بغلتونای جاااانم
افسونگر سبز
پاسخ
ایشالا به زودی زود خبر بارداریت بشنوم دوست خوبم کمتر از 6ماه ایشالا ممنون دوست جونم