میراث عشق مامان و بابا

دل درد ...

1393/4/16 13:55
نویسنده : افسونگر سبز
374 بازدید
اشتراک گذاری

هستی من زندگی من دار و ندار من :

بیشتر از هرکسی … خودت را دوست داشته باش! جوری که هر کجا نشسته ای … هر جا که میروی …. در هر کاری که میکنی … “خــــــــودت ” حضور داشته باشد ، یــــک حضــــــــــور بـــی ماننـــد … اما خالــــــی از تکبــــر ، حسادت ، ریــــــا …... باور کن تا عاشق خودت نباشی …. عاشق هیچ کس نمیتوانی بشوی …. و هیچ کس هم ..… عاشقت نمیشود ..

 

 

5شنبه 5تیر :

سمت چپ زیر دلم در خواب و بعد آن درد داشتم !!! از درد بی تاب شدم !!!

خیلی نگران شدم !!!به دوستم که ماماست زنگ زدم و سئوالاتی پرسید !!!

و گفت چون علائم سردرد و تهوع و سرگیجه و ورم و ... نداری مشکلی نیست !!!اگر یکی ازاین علائم باشد باید پیگیری شود !!!

گفت : مسئله خاصی نیست و چون رحم در حال بزرگ شدن است به دیواره روده و معده برخورد می کند و درد به همراه دارد !!! گفت مسئله نگران کننده ای نیست و خیالم راحت شد !!!

خدایا شکرت ...

و یک حالت عجیب که در خودم می بینم : تا حال همه ی حالت های تهوع در خونه خودم بود !!! اگر 20بار استفراغ کرده باشم فقط یک بار خونه مادرم بود و مابقی خونه خودم بود !!!

پسندها (1)

نظرات (0)