میراث عشق مامان و بابا

نی نی من اندازه عدس می شود ...!!!

1393/4/15 15:20
نویسنده : افسونگر سبز
328 بازدید
اشتراک گذاری

11خرداد شام خونه مادربزرگم بودیم و لک دیدم و اعصابم به هم ریخت !!!

12خرداد نزد پزشکم رفتم و گفت مسئله خاصی نیست !!!کودکم،بند دلم،نی نی عزیزمو در مانیتور دیدم !!!خدایا باورم نمیشد !!!قلبش به اندازه نقطه بود و طپش داشت !!! دکترم به من تبریک گفت نی نی قلب داره سالمه و مشکلی نیست !!!هنگ بودم!!!حرفی بر زبانم جاری نمیشد !!!جلوی خودمو گرفتم جلوی دکتر احساساتی نشم و اشک نریزم!!! دوسش داشتم ...عشقم فدات بشم ...

برای ماه بعد نوبت زدم و در حالت ناباوری سوار بر آسانسورشدم و اشک در چشمانم حلقه زد !!! در وجودم نی نی به اندازه عدس در حال رشد و نمو و زندگی است ...خدایا تو نگهدارش باش ...

14خرداد با دوست بابائی و دایی و خاله به نمک آبرود رفتیم و سیل شدیدی گرفت و شب هم در پارک لاله فریدونکنار گذراندیم و کباب کوبیده درست کردیم و اولین بار هم عدس خودمو به پیک نیک بردم ...مامان نازشو بخوره ...

همیشه به گشت و شادی گلم ...

 

پسندها (3)

نظرات (0)