میراث عشق مامان و بابا

☻♥☻مادرشدن.....

1393/3/1 12:05
نویسنده : افسونگر سبز
377 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلم میخواد این حس رو تجربه کنم .احساس اینکه بجه ایی که از عشقت بوجود اومده توی شکمت تکون میخوره .اونو حس میکنی با اینکه درد میکشی ولی این درد محبتت رو بیشتر میکنه ، به قلبت وسعت میده و روحتو بلندتر میکنه. وقتی بدنیا میاد گرمی نفساشو حس میکنی.مادر بودن چه زیباست خیلی زیباست. بدون اینکه متوجه بشی بچه ات میشه همه زندگیت و واسش جونتو میدی.قربونت برم مامانی . زن بودن و مادر بودن سخته ولی شیرینه و دل نشین چون عشق به همسر و فرزند اونو دلچسب میکنه.گاهی با خودم فکر میکنم کسی که ناخواسته مادر میشه یا به خاطر داشتن رابطه نامشروع حامله میشه میره بچشو سقط کنه آیا از اینکه داره یه موجود زنده که بچشه رو میکشه ناراحت نیست؟ وقتی داره میره سقط کنه چجور دلش میاد قدم ورداره و بره به سمت جایی که بچشو بکشن.درسته اشتباه کرده و حامله شده ولی اون بچه یه موجود زنده زیباست . یا حتی به بدنیا اومدن بچه اونو سر راه میزارن که چی شاید یکی اونو ببره و بزرگ کنه و آینده خوبی داشته باشه.ولی چه تضمینی هست که اون بچه با این کار خوشبخت میشه.اگه مادری و احساس داری از زیر سنگم شده نون شب بچتو فراهم میکنی و یه عمر عذاب وجدان نخواهی داشت . . . اون خانوما که سقط میکنن دلایل خودشونو دارن ولی من توجیه اونارو بی پایه و اساس میدونم ...

پسندها (2)

نظرات (0)